Voorinschrijving Dag van de mkb-accountant

Ontmoet andere mkb-accountants tijdens een dagvullend programma dat in het teken staat van ondernemerschap, persoonlijke ontwikkeling en natuurlijk de nodige dosis vaktechniek (6 PE-uren in aanvraag).

Het veelzijdige programma met topsprekers wordt binnenkort bekend gemaakt. Schrijf u nu alvast in met naam en e-mailadres, dan sturen wij u te zijner tijd een persoonlijke uitnodiging toe. Daarmee kunt u een keuze maken uit de verschillende programmaonderdelen die u wilt bijwonen.

Toegangsprijs voor de Dag van de mkb-accountant is € 295,- (exclusief btw) per persoon. Voor leden van de vereniging Novak is de toegang gratis. Geen lid van de vereniging Novak? Geen probleem! U schrijft zich nu in als lid voor € 250 (exclusief btw) en u bent tot en met 31 december 2018 lid van de vereniging. Zo profiteert u ook van gratis toegang in 2018!

Kom op donderdag 14 december naar de Dag van de mkb-accountant in Meeting District Nieuwegein.

Heeft u vragen? Neem dan contact op met Novak-directeur Guus Ham (e-mail: g.ham@novak.nl, telefoon: 06-51186741).

Voorletters en achternaam:

Werkzaam bij:

E-mailadres: *

Lidnummer vereniging Novak (indien van toepassing):

* = verplicht